Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференціювання навчання. Кожна група створила свій продукт проекту: перша група приготувала Вікі-статтю, друга - електронну презентацію, третя - блог. Кожна група отримувала необхідну консультацію учителя. Були задоволені навчальні потреби учнів, систематично заохочувалися. Вчитель домагався, щоб учні були впевненими, що правильно розв'язали систему рівняньвівторок, 11 вересня 2012 р.
Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференціювання навчання. Кожна група створила свій продукт проекту: перша група приготувала Вікі-статтю, друга - електронну презентацію, третя - блог. Кожна група отримувала необхідну консультацію учителя. Були задоволені навчальні потреби учнів, систематично заохочувалися. Вчитель домагався, щоб учні були впевненими, що правильно розв'язали систему рівнянь
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар